با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ مدرسه اسلامی هنر و رسانه «ماهر»‌ جذب هنرجو می‌کند
زیارت عاشورا

مدرسه اسلامی هنر و رسانه «ماهر» با رویکرد اسلامی ــ انقلابی برای سال تحصیلی جدید اقدام به جذب هنرجو می‌کند.

ماهر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزای تسنیم، مدرسه اسلامی هنر و رسانه (ماهر) با رویکردی اسلامی ــ انقلابی به منظور پرورش نسلی آگاه،‌ انقلابی، متفکر و نخبه برای عرصه هنری و رسانه‌ای در راستای اهداف انقلاب اسلامی اقدام به جذب هنرجو (دانش‌آموزان پسر سال دوم دبیرستان) می‌کند.

مجید خدام، مؤسس هنرستان «ماهر» در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص آغاز به کار این هنرستان اظهار داشت:‌ هنرستان ماهر از  مهر فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند ولی در حقیقت پایه‌های تأسیس آن به حدود پنج سال قبل بر می‌گردد که به فکر تأسیس مدرسه اسلامی هنر و رسانه افتادیم. آن زمان پس از سخنان مقام معظم رهبری در سال 1389 که فرمودند در حوزه هنر "تولید ما رسا نیست‌"، تلاش برای ایجاد این هنرستان را آغاز کردیم.

وی افزود: تأسیس یک مدرسه صرفاً به دریافت مجوز از آموزش‌‌ و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خلاصه نمی‌شود مسئله مهم برای ما تولید نرم‌افزار و زیرساخت‌های فکری و نظری لازم برای نظام تربیتی و آموزشی در عرصه هنر است.

مؤسس هنرستان ماهر ادامه داد:‌ متأسفانه در سایه غفلت‌ها، علاقمندان ناآگاه برای شرکت در دوره‌هایی که توسط شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود، سر و دست می‌شکنند تا به عنوان مثال در کلاس خبرنگاری فلان شبکه وابسته به سرویس جاسوسی یا دوره بازیگری و کارگردانی فلان به اصطلاح هنرمند معلوم‌الحال در کشورهای همسایه شرکت کنند و مدرکی بگیرند تا یا سیاه لشکر داخلی آنان در سیاست‌های پنهانشان شوند یا اینکه بعضی از آنها در آینده سر از سازمان‌های جاسوسی و نهادهای دگراندیش و رسانه‌های معاند و ضدانقلاب درمی‌آورند.

خدام بیان کرد:‌ مجموعه مدارس ماهر با همراهی همه دغدغه‌‌مندان انقلابی،‌ جمعی از اساتید این عرصه و مجامع انقلابی و فرهنگی از آغاز سال همدلی و همزبانی (94) با نام «مدرسه اسلامی هنر و رسانه» شکل گرفت.

وی در خصوص رشته‌هایی که قرار است در این هنرستان آموزش داده شود، گفت: قصد داریم در سال تحصیلی جدید در 4 رشته انیمیشن (پویانمایی)، سینما، گرافیک و نمایش کار خود را شروع کنیم ولی اولویت نخست ما رشته انیمیشن (پویانمایی) است که هم‌اکنون در تهران برای پسران تنها یک مدرسه با ظرفیت محدود وجود دارد و بی‌شک پرداختن به آن و تربیت هنرجویان ارزشی در این رشته از اولویت‌های رسانه‌ای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: طبق برنامه راهبردی ماهر، این هنرستان باید با دو کار ویژه دیگر نیز تکمیل شود: نخست تأسیس مرکز آموزش‌های آزاد تخصصی برای عموم مخاطبان و دوم تأسیس مرکز آموزش عالی تخصصی هنر متعالی.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:, | 21:28 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |